CHUCK !

kollat på snart hela andra säsongen av chuck :) älskar den TV serien. tänkte ha ett riktigt chuck maraton ngn gång, haha ngn som hänkar ? ärligt talat så tror jag att jag är den ända som gillar chuck :( får väll ha maraton själv. haha fett mobbat :O

faan kan inte lägga in några bilder. ngt fel med datan.

LOVE ! <3


TONING = LYCKAD ?

hanna tonade håret på mih idag :) det blev bra fast jaa kanske lite för mörkt. sitter typ och gråter nu elr jag har lixom tårar i ögnen. jag har ju nyss kollat på musikvideon på missing you- katy pery. jag har lyssnat på den flera gånger men nu kollade jag på videon, den är jätte sorlig ! :'( lite bilder på min nya hårfärg, hope you like it ;)


osminkad !



närbild

HUGS & KISSES ! <3


USCH ! MÅR ILLA, MÅR ILLA, MÅR ILLA !

kollade på.... vafan hette den ? haha GLÖMSK ! men det va en läskig film iaf, hehe jag och nora satt bakom en kudde nästan hela filmen..... fast det va ingen skräckis dårå men det va fortfarande grymt läskig :) jag har just proppat i mig en hel pizza ( barn ) fastän jag åt ganska mycke kycklig hemma hos mika. jag kmr att spy typ närsom hälst. + att jag har köpt chips och godis :S ska kolla lite på vad som nu finns på TV.



vad jag lyssnar på just nu.

jag suger värkligen på att ha bloggpaus !

jag har väll typ haft bloggpaus i 1-2 dar men jaa det gick ju braa ? är hemma hos mika nu :) vi har haft lite funny-bunny :D spelade lite mario cart jag ägde ! lr nää, men jag kom 1:a en gång.... sitter i noras knä nu jaa hon vägrade att flytta på sig typiskt nora ;) iaf mika gjorde en superfin photoshop bild till mig, då skulle corre mathilda B och nora oxo ha :)bara för att jag är så snygg ! ;) aja varför jag hade bloggpaus va för att jag lixom inte gjorde ngt dom dagarna.... aja här kmr lite photoshop bilder :D

SNYGGASTE !

jaa, det här va juue noras :D ( tog hennes för att hon är här )

LOVE ! <3

BLOGGPAUS

har ingen lust att skriva, då blir det bara dåliga inlägg.


LIVET ÄR BARA FUCKING PISS !

.

sticker snart

ska ut och sova på landet med pappa och hanna :) jag har värkligen vart värdens osocialaste i helgen ! har inte ringt ngn ! har ju lite fullt upp men ändå, jag ska förbättra mig. imorgon ska jag upp kl halv 7  ! och just imorgon har vi sovmorgon till 10 i 10, jag döööör ! USCH USCH USCH.... jaa förslag på google bild ?, nä jag skoja ;) jag måste värkligen fixa med internet, det blir så tråkiga inlägg utan bilder.

southparkdawnlordfigur8ht.png
haha, rolig bild :D

SWEAT DREAMS ! <3


BÄSTA VÄN !

saknar dig otroligt mkt elin ! om du läser det här så vet du att jag älskar dig över allt annat. ALLTID DU OCH JAG !



älskar dig ! bästa vänner, för ALLTID !


AVATAR ! ( vi veet, lite efter )

ska se på avatar nu kl 9, ska äta först.... det stinker fisk i hela lägenheten, usch ! fast jag är skithungrig. bion kmr sluta typ halv tolv så vi kmr hem vid tolv tiden, så det blir ingen mer bloggning ikväll :( ahh ! jag har värkligen ingen fantasi... vilken googlebild ska det bli idag ? haha ;) jaa, kanske en avatar bild ? nää, det är nog lite uttjatat.... hm...


( förklaring till bilden ) jag sökte på den perfekta julklappen så kom den här upp... den va lite cool tycker jag :)

LOVE !


Godmorgon ! <3

idag vaknade jag halv nio !  av alex kompisar som skrek och skratta ( suck! ) jag låg typ och läste några timmar. alex kompisar har stuckigt nu, FRIII ! nej nej jag menade, JAAAAA ! :D vi ska typ fika lite med några personer..... hoppas det blir funny :) nu är family guy :)... hehe måste gå <3

 somsagt jag har juue bildbrist ! så det blir en ytterligare google bild :O

HUGS & KISSES


FREDASMYS !

nu ska jag lägga mig framför TVen äta hjärtan och godis, och läsa Bamse *såklart* haha ;) sov gott !


FREEEDAAA ! :D

äntligen fredag ! jaa, haha jag har verkligen längtat <3 idag så var det väl en vanlig skoldag. efter skolan åkte jag mika corre o nora  pulka  vi gled ner för kyrkotrappan :) sen så gick vi till mej, mika gick jag nora o corre lyssnade på musik och dansade,haha det va jätteroligt. sen efter ett tag va  corre tvungen att gå till sin dans :( och nora stannade kvar och vi..... jaa fläög lite med alex plan :/ han skulle få damp om han visste det men aja det gjorde vi o lite andra saker. alex ( min brorsa ) ska typ ha 2 kompisar som ska sova över * suck !*  det kmr bli hemskt ! hoppas jag överlever' mer kan jag inte hoppas på, haha ;) ååh, tack alex nu hörde jag från hallen ( alex och hans kompisar ska handla ) "matilda kan få ett halft glas" dom ska köpa en 2 liters flaska, ett halft glas, thank you !  aja försöker hitta en någorlunda bild i våra dokumen ? 

jaa, man va väl lite galen när man va liten ? I australien för några år sen :)


aso fråga mig inte vad jag gör ! ser ju likadan ut på varje foto typ !

LOVE


hello, sweeties ! <3

idag så har det väl vart en ganska normal dag ? vi hade ngn tråkig tipspromenad, tog typ 15 min sen hade vi so slutade 20 min tidigare och sen eng slutade 10 min tidigare. såå resultatet va att den va en jävlig slapp dag ! cornelia är här och vi ska nog äta mellis :) försöker hitta en bild ( det blir tuvär en gammal ) .


typ 2 veckor sen. så den ä inte så gammal, haha ;)

missing you  !<3

HUGS & KISSES


GODNATT !

godnatt, jag och corre ska gå och lägga oss snart.....

jaa, nattlinnet jag fick låna av cornelia ! :D

sweatdreams <3

HAMBURGAR-DAMP !

vi har ätit lite hamburgare och pommes..... SMUMSIGT ! vi ska gör ngn film tror jag men cornelia har damp på lite olika saker haha ;)  det kanske beror på hamburgaren ?




jaa, det va cornelias mat... min mat är HELT UTAN KETCHUP ! because I hate that ! :P

LOVE ! <3

jaha.. ? :D

jag och cornelia beejb är hemma hos henne. hon typ skrattar åt att jag ville ha päronsaft ? aja jag sover här ? lr jag vill men hon ha inte frågat sin mamma än ?! men hon sa att det gick :D bild blir SÅKLART i det här inlägger för det har jag juue promist :) what ever vi kmr ha det jätte najs nu !



hahah, wannabe bääver ! ;)


jaa ?


SE YA ! <3

lunchrasten är igång ?

jaa, jag och cornelia sitter vid varsin data... har inte ätit ngt för det blev ngn konstig äääälckig, mat !  vi ska nog göra ngt efter skolan ? jag vet lite bildbrist men jag ska försöka fixa så att min webbcam  funkar.


CHAO ! <3

sitter här med marre :)

haha idag har vi åkt lite pulka :D det va skit kul ! pics kmr sen ! nu ska vi spela WII FIT :D

HUGS & KISSES


SKRIDSKOR !

hej hej :) idag va det jätte roligt, jag nora o corre åkte skridskor och hhaha det gick ju som det gick.... men vi körde iaf i tre timmar och konstigt nog frös jag inte ! :P jaa, vi skrattade iaf jätte mycke ! saknar dig Nanna ! <3 och saga såklart, krya på dig :( <3 !!

jaa, den är tagen ifrån my bejbii, http://myspacce.blogg.se/

HUGS & KISSES

GODNATT, FÖR IKVÄLL ! <3

 

jag antar att ganska många har sätt den här men den är fortfarande rolig...ibland :)

sweatdreams  <3

HUGS & KISSES


PINSAMT !

usch, när vi spelat ett tag så kom Didrik in på banan breve oss och det blev skitpinsamt, jag gjorde inget, men ändå ! aja jag vann över pappa serie 1 med ganska mycke poäng.. serie 2 o 3 vann pappa men hela turneringen vann pappa med 15 poäng äver mig :( men det va ändå roligt :) fick hela 216 poäng på en timme, SLÅ DET ! okeej många gör nog det.... bloggar kanske senare ikväll <3

HUGS & KISSES

haha, glömde att berätta jag fick tre strikes XD !

7- ELEVEN

jaa, sitter på 7-eleven på hornsgatan. väntar på att pappa ska komma vi ska bowla kl 3. jag kmr att äääga alex ! :) alex vill att jag ska spela pattville nu, såå hejdåå :O

HUGS & KISSES

DET ÄR INGET ONT SOM INTE FÖR NGT GOTT MED SIG ?

jaa, det har hänt en HEMSK sak ida och en FANTASTISK sak !
det hemska va...
vi va påväg ut till ett stall ( vi skulle provrida ) och vi hade ganska hög musik men vi körde inte så snabbt.  resten kmr jag inte riktigt ihåg det va mer som en dröm. ett rådjur hoppar upp rakt framför bilen. DUNS ! lät det och mamma tvärstannar och skriker "SHIT !!"  jag får panik börjar typ gråta. rådjuret hade dött på sekunden. men det låg ju mitt i vägen typ så hanna och jag va tvugna att varna alla bilister så dom inte skulle köra på det igen. sen kom de några värmdökillar som stannade och drog undan rådjuret i diket och kollade om vår bil va sönder.
 
R.I.P ökänt rådjur, ha det bra i himlen.

det fanastiska va...
hästen vi provred va jätte bra på alla sätt och vi ska köpa den ! :D

HUGS & KISSES

hästen vi kmr att köpa ( i know jag tror att hälften av alla mina besökare kmr att sluta läsa min blogg när dom vet att jag rider men who cares ! )


SNYFFT :'(, bye bye muppade !

jaa, jag vet inte men jag ä liksom jättelessen att jag o saga ska ta bort våran blogg.... men det är fortfarande kärlek forever, right ? GONATT

HUGS & KISSES


Alltid du och jag ! ALLTID ! <33


äteerr päääron ! nejj GOOODISS !

okeej jag fattar inget av min rubrik men aja idag vardet jätte roligt på lunchrasten haha jag och saga åkte 'pulka' lr wannabe pulka haha vi åkte i svarta sopsäckar :D hoppas saga lägger ut ngn bild på oss på hennes blogg så kanske jag kan smyg ta den ;) har vart och köpt lördagsgodis :) fast jag mår lite illa så jag äter ett päron just nu :O ÅÅHH ! idag i skolan sa jag lixom hela tiden ( lr tänkte vet inte riktigt ) "VAR ÄR NANNA ? faan hon ä i Thailand" ah ! och idag va första dagen hon ska va borta i nästan tre veckor :( JAAAG DÖÖR ! miss u poolaren ! <3 Ha en mysig fredaskväll <3

HUGS & KISSES


NU ÄR HELA JUICEPAKETET UPPDRUCKET !

....

hemma igen ! ;)

har vart på teatern :) vi hade jätte roligt :D hemma igen och jag har "bara" druckigt upp lite mer än ett halft juicepaket.... BEROENDE ! min familj kollar på Simpsons just nu. har ingen lust att kolla igentligen eftersom jag kollade lite tidigare idag men snart är det väll familyguy oxo, me love ! HAHA ! ska gå och äta lite vaniljglass m krossadchoklad MUMS :D

HUGS & KISSES



jaa, fast vi har inte det här paketet..hehe :P

palle kuling ?

kom hem för ett tag sen, haha jag oc marre puttade varandra i snön hela vägen hem... elr försökte´men jag tog ner henne :D köpte lite kalle puling lr vafan det heter på vägen hem ;) mums mums.... okeey har inget att skriva om inget har typ hänt.

HUGS & KISSES


Godnatt ! <3



jag har börjat lyssna på den här låten jätte mycke nu ! värd att lyssna på, fast det är bäst fram till 50 sek men den är fortfarande bra. tack nanna ! älskar dejj ! <3

P.S hittade inte den riktiga musikvideon ( kanske inte gjort ngn ) men ni får nöja er med den här ;) <3

HUGS & KISSES

fick äääntligen datan !

jaa, nu fick jag datan har väntat i en hel halvtimme :O aja idag var det vanlig skola, vi hade gympa och jag och mika och jag hade gympapåse fight, haha ;) gick en runda på götgatan med cornelia o nanna oxo. jag köpte lite fondation för dom kostade bara 25 kr :) SALE you know :D tänker nog kolla på lite TV nu, innan jag... innan jag... hm.. jag vet inte vad jag ska göra sen. juste jag skulle ju fråga hanna om hon ville tona håret på mig, det är ju lite trixigt att göra det själv :/ men nu till TV :)

HUGS & KISSES


jepp, det här är min 'utsikt' från datan :)

TACK SAGA !

tack för headern !http://fixad.webblogg.se/ 

design

Nu har jag fixat design, jag tyckte den blev fin. Hoppas du gör det också. Men som jag sa till dig så kan jag göra en ny till dig någon annan gång när du är med så du kan bestämma hur du vill ha den, Älskar dig Matilda ! PUSS /S.


aaaah !

jag hatar hatar hatar hatar munsår !!! fick det alldeles nyss ! :(  har precis ätit upp flingor o mjölk i min lilla my kopp :) sitter och chattar m cornelia som jag har gjort i en timme snart :) en väldigt bra chatt kompis ! och vanlig kompis oxo såklart :P kan ju inte lägga ut några bilder än så det får bli en google bild

HUGS & KISSES



min är ju åt fel håll ! men iaf alla m hjärtan över har vi :)


toning = MISSLYCKAD !

Hanna va inte hemma sååå det blir nog ingen toning idag... blääää...  har haft sällis med mika, hon skulle iväg till ngt ställe :I hahah, det ser ut som en kötbulle-gubbe :I haha :'D ojdåå.. hehe skriver bara maaasssa strunt ! tänker nog bara chilla runt :) åååhh.. jag hatar min data ( sitter vid familjens nu ) den har fortfarande inget internet ään ! thats succs !  så jag kan ju inte ta några bilder :( men jag kan väl ta en bild på min kamera snart om jag orkar.

HUGS & KISSES

....faan batteriet är slut.


nu ä jag hemma !

kom hem för 5 min sen, har vart hos cornelia haha, vi hade lite skojsigt :O börjar halv nio imorrn ( suck ) usch usch usch ! hoppas saga blir klar med headern snart :)
jaa, det här är då INTE sant för jag är svampbob ! men jag älskar dig ändå cornelia ! , haha ;) <3
HUGS & KISSES

skoooola...

sticker till skolan snart, BLÄÄÄ... saga ska komma hit snart, vi ska gå tsm :) juste fick black eyed peas- skivan igår av pappa :D den va jätte bra fast jag är bara på låt 6 :O oj nu ringer min mobil seeees

HUGS & KISSES

lasagne :P

har ätit lite lasagne nu... ska kolla på TV en stund innan jag ska gå och läsa " om jag kunde drömma " lr hette den så, haha :D aja jag ska läsa :O


HUGS & KISSES 


( har redan läst den en gång )
                    

till headern












hittade egentligen inga bra header bilder, men saga du har väll några på din data ?

aja tack så mkt ! älskar dig ! <3



this is me :)

jaa, jag har en blogg med saga, muppade.blogg.se men jag ville oxo ha en egen :) iaf idag har jag vart på nacka forum, köpt little stuff :P shopping shopping :D i know, har ingen header än men det fixar jag så snart jag hittar ngn som kan göra åt mig ( jag kan inte göra headers...hehe :P ) aja lite pics på mig :/

jag va i Thailand för typ 2 veckor sen :), när jag satt på huvet på elephanten :)

i Thailand det med :)

haha, rock 'n' roll :D

jag och saga igår kväll natt.
hugs and kisses

/ M


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0