DET ÄR INGET ONT SOM INTE FÖR NGT GOTT MED SIG ?

jaa, det har hänt en HEMSK sak ida och en FANTASTISK sak !
det hemska va...
vi va påväg ut till ett stall ( vi skulle provrida ) och vi hade ganska hög musik men vi körde inte så snabbt.  resten kmr jag inte riktigt ihåg det va mer som en dröm. ett rådjur hoppar upp rakt framför bilen. DUNS ! lät det och mamma tvärstannar och skriker "SHIT !!"  jag får panik börjar typ gråta. rådjuret hade dött på sekunden. men det låg ju mitt i vägen typ så hanna och jag va tvugna att varna alla bilister så dom inte skulle köra på det igen. sen kom de några värmdökillar som stannade och drog undan rådjuret i diket och kollade om vår bil va sönder.
 
R.I.P ökänt rådjur, ha det bra i himlen.

det fanastiska va...
hästen vi provred va jätte bra på alla sätt och vi ska köpa den ! :D

HUGS & KISSES

hästen vi kmr att köpa ( i know jag tror att hälften av alla mina besökare kmr att sluta läsa min blogg när dom vet att jag rider men who cares ! )


Kommentarer
Postat av: Saga

SVAR: aah då e de lugnt, kommer inte att berätta för ngn. Nu håller jag tummarna för att drömma samma dröm <3

2010-01-16 @ 23:17:33
URL: http://fixad.webblogg.se/
Postat av: matilda

haha, jaa :)

2010-01-17 @ 13:59:58
Postat av: stella

grattis till hästen ;P

2010-01-18 @ 21:35:01
URL: http://stelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0