FREEEDAAA ! :D

äntligen fredag ! jaa, haha jag har verkligen längtat <3 idag så var det väl en vanlig skoldag. efter skolan åkte jag mika corre o nora  pulka  vi gled ner för kyrkotrappan :) sen så gick vi till mej, mika gick jag nora o corre lyssnade på musik och dansade,haha det va jätteroligt. sen efter ett tag va  corre tvungen att gå till sin dans :( och nora stannade kvar och vi..... jaa fläög lite med alex plan :/ han skulle få damp om han visste det men aja det gjorde vi o lite andra saker. alex ( min brorsa ) ska typ ha 2 kompisar som ska sova över * suck !*  det kmr bli hemskt ! hoppas jag överlever' mer kan jag inte hoppas på, haha ;) ååh, tack alex nu hörde jag från hallen ( alex och hans kompisar ska handla ) "matilda kan få ett halft glas" dom ska köpa en 2 liters flaska, ett halft glas, thank you !  aja försöker hitta en någorlunda bild i våra dokumen ? 

jaa, man va väl lite galen när man va liten ? I australien för några år sen :)


aso fråga mig inte vad jag gör ! ser ju likadan ut på varje foto typ !

LOVE


Kommentarer
Postat av: Nora

Vah ! fick Felix sova över , stackars dig :S

2010-01-22 @ 19:07:00
URL: http://ppausa.blogg.se/
Postat av: CORNELIA

eller hur stackars deeej !

jobbigt att stå med dom och så kommer dom ju typ skrika hela kvällen ?

haha, våran dans ägde ju, LOVE <3 :D

2010-01-22 @ 19:42:09
URL: http://myspacce.blogg.se/
Postat av: matilda

jaa, men dom verkar jätte lugna ingen av dom har skrikigt en enda gång. konstigt va ! :S <3

2010-01-22 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0