ZÄÄÄÄTA

bry er inte om rubriken ... ville bara ha en rubrik på Z :) men idag va det väll somvanligt ...? På rasten så 'lekte' några st "Under hökens alla vingar" haha :) men sen tog vi lite bilder, efter skolan så gick jag och Saga till götgatan drog Saga mig till götgatan ;) men hon ville ha sällis hem, fast hon sa att jag skulle visa henne den väska jag ska köpa :P men vi testade lite saker på Ginatricot. haha jag fick ett litet skrattanfall när vi testade just ett speciellt plagg ... :D
bilder från rasten,

Gruppbild.

naaw, Söt Nanna :) <3

Jag ... Pratar ... ?... Sjunger...?

Haha, Rock 'n' roll ! :)

Haha :)

Haha... :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) ?

:O

Nanna och Cornlia :)

PUSS ! ♥

Kommentarer
Postat av: nanna

ser ju helt sp-störd ut på alla bilder...

2010-03-17 @ 07:51:27
URL: http://youdontknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0