SHOPPING MED MORMOR :)

idag så vaknade jag av den falska sången, haha nä den va superfin...  och sen så öpnnade jag presenter okej det här är vad jag fick Alexander: kalle anka tidning, 10 kr, svart racebil. Hanna: ut och shoppa ( mamma o pappa betalar ) Mamma & Pappa: photoshop, ridstövlar, koss hörlurar, köpa smink med mamma. idag ska jag ut och shoppa med mormor :) Åhlens city :D så nu ska jag fixa iordning mig sen sticker jag iväfg och shoppar loss. sen blir det släktkalas och jag ska göra en tårta, kladdkaka, och massa annat. och tack så mkt till alla som har grattat mig. och Nora & Saga va nog först haha dom ringde kl 12:01 haha, yeye ! sen nanna och cornelia som ringde vid en normal tid :) kl halv älva sen har jag fått sms av Sara. Max på facebook. Nora igen på facebook. Natasha på facebook...? Emelie på facebook. och mika på min blogg. marlene på facebook. cornelia igen på facebook. Tack till er alla ! ingen bild ännu.

PUSS ! ♥


Kommentarer
Postat av: saga

Yey vi ringde först, vi är bäst

haha nej men grattis älskling !

Hoppas du får en bra födelsedag, älskar dig ! <3

2010-03-02 @ 11:10:35
URL: http://fixad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0