PROMINIX :)

jaa, vi åkte ju tll Nacka Forum där jag köpte ganska mkt. vill lägga in bilder men jag har tappat bort sladden :/ jag får se om jag hittar den senare. men iaf vi åkte ut till landet där jag först ställde mig och skottade snö och sen så gick vi på promenad, vi gick runt 1 timme men vi stannade i typ 10 min och gick på isen :) men nu är vi hemma igen och pappa och Hanna lagar mat, scones med spenatsoppa, och till mig nudelsoppa. haha :D juste mamma och alex kommer hem från berlin imorrn :)
OCH .... JULIAS KATT TESS HAR FÅTT TRE SMÅ KATTUNGAR ! :D hihi ... roligt va ! :)



LOVE ! ♥

Kommentarer
Postat av: julia

jaa men asså man kan typ inte vara med tess och det är inte kul :( kattungarna tar henne

2010-03-29 @ 07:37:02
URL: http://knasbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0