JAG ÄR VERKLIGEN DUM. HAHA.

Pluggningen med mormor va faktiskt helt okej och jag hoppas på ett högt betyg/poäng på provet :) jag lärde mig en del. Jaa till rubriken ... jag gick in på Lillasysters blogg ( Julia ) och hon hade lagt in massa såna här bilder när dom rör sig o så. och så kommer det en bild där okej jag kopierar den

och då ska man stirra på korset och så försvinner dom rosa prickarna, och jag skulle verkligen klara, envis jag vet,  det men om man blinkade behövde man göra om ... och så här gick det för mig:

haha, jag stirrade så mkt att jag började gråta haha :) Smartaste'

PUSS ! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

haha men matilda det är inte meningen att man ska gråta :P

2010-03-18 @ 18:23:55
URL: http://knasbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0