HEMMA NU !

jag och saga va först hemma hos henne. men sen eftersom vi inte kunde göra header så gick vi ut till ocj jag köpte en korv och så köpte saga lite pommes... sen gick vi till söderhallarnra och köpte massa godis:

sen så satte vi oss och jaa... men jag och saga satt där i typ en timme ? och sen kom Nora och vi gick till coop där vi skulle köpa Burn ( energydryck till alla loosers som inte vet det, hah ) men det stog 18:års gräns så vi gick till ica och där lurade vi kassörskan. MOHAHAHA ! haha nora har saga har döpt om mitt marsvin till spire ! haha, FUULT ! men nu ska vi ner och handla.


TO TONIGHT.

HUGS & KISSES ! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

jaa du och jag för livet alltid storasyster <3 lillasyster ! :)

2010-03-06 @ 08:18:31
URL: http://knasbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0