GRATTIS ÄLSKLING !

GRATTIS SAGA ! hoppas du har en bäst födelsedag ! älskar dig mer än mest än allt ! YEY ♥ YEYE, föralltid ! kommer alltid att älska dig och stå vid din sida oavsett vad, du betyder allt för mig Saga Larsson Wærn, haha den bästa natten någonsin, när vi skulle dygna hos mig. haha. kukeliku ! haha det finns inga ord som beskriver hur mkt jag älskar dig men jag har iaf tre ord som jag alltid kommer bära med mig -jag älskar dig- och du vet att jag alltid kommer stå bredvid dig, hålla dig i handen om ngt händer. för jag vet att du skulle göra likadant ! har många bestävänner och du är defenitivt en av dom ! jag älskar dig !


Galnaste ever, you and me babe ;)

jag ser upp på dig älskling ! haha :)

haha

I love you ! so fucking much ! ♥


Kommentarer
Postat av: Saga

aaw, tack <3

älskar dig också och när vi dygnade, det var än av dom bästa dagarna i mitt liv .D <3

2010-03-03 @ 00:32:26
URL: http://fixad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0