FILM-LISTA.

Några filmer jag vill / ska se ...

Remember Me- först tänkte jag inte se den för trailern va så dålig men sen kommer typ alla och säger att den är jätte bra ... så jag ska nog se den.

Eclipse- trailern va dålig men jag tycker om Twilight ganska mkt så jag ska nog se den.

Godzilla- jag veet ... den är skit gammal men jag såg lite av den och igentligen är den inte så bra men jag vill ändå se klart den.

Kickis Expressbud- den är också gammal men vill ändå se den.

G-Forse- mina syskon såg den och sa att den va rolig ... så jag ska väl försöka att se den.



Nu ska jag gå och äta mÄÄLLIIZZ :P


Kommentarer
Postat av: Nora

DU MÅSTE SE REMEBER ME , EN AV VÄRDENS BÄSTA FILMER <3

2010-03-12 @ 15:58:56
URL: http://ppausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0