BOWLING + ALICE I UNDERLANDET.

nu har bowlat och jag ÄGDE ! haha nää.. det gick väl okej idag :) fick bara 1 skrike och 3 spärrar tror jag :) nanna och marlene är och handlar köttbullar nu :D vi ska äta lite sen typ kl 6 så har Cornelia bjudit mig på bio, Alice in wonderland :) så vi ska göra ngt innan...

haha, nanna sweetie :D



Cornelia när hon precis ska kasta :)

our shoes

marre

jag som ser helt jääla störd ut.

jag som Bobblar :D

haha marlene...

coolt... ?



nu gör typ Nanna, Cornelia och Marlene ngn överaskning till mig (?) no idea vad som gör men jag får inte komma in i köket :'( dom gör säkert bara klart maten ! Köttbullar och Mackisar blir det :)

PUSS ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0