ROMME ! ♥

Idag har vi vart i romme :D det va skit kul ! först ( imorrse dårå ) så åkte busses kvart över sex bussresan dit va ganska rolig... dom visade film på bussen vilket va lyxigt ;) sen när vi va där började jag nanna corre och mathilda att åka. men dom ville vila efter ett tag så då åkte jag med mika och nora. och sen med bara nora. haha jag och nora ramlade i liften :P lr vi skulle då åka knapplift... och jag hann inte ta 'knappen' och nora märker inte det så hon tar den nästa liften som kmr och först åker hon på¨mig och jag ramlar. då tappar hon balansen och ramlar själv så "liftmannen" stannade hela lifeten och nora och jag ligger och asgarvar på marken, haha :D det va skitroligt ! påvägen hem så va det jätte roligt i bussen alla va helt galna ( alla som satt längst bak ) och våran lärare sa till oss att sätta på oss säkerhetsbälterna minst 9 ggr :/ han fick typ damp en gång :O bilder:

på bussen på vägen dit.


haha, mnär vi precis stigit på :)

haha mika ser ut som en tomtenisse :D

haha nanna is crazy !

heh..EGO.

i skidbacken.


så här såg det ut innan...  ( jag och nora )

... vi gled ihop och ramlade, haha !

naaw, den här bilden är bara för söt på mika och nora !

och så här gick det när jag och mika skulle stå i rampljuset. HAHA ! ( jag i svart jacka... )
 
tillslut fick vi en bra bild ;)

hehe... jag i liften.

maten

nora och jag kom först till bussen/ påvägen hem.


haha, were crazy-womans :D

wtf (!) ser helt jävla wierdo ut !

nora va inte bara liite trött på vägen hem... :(

HUGS & KISSES ! ♥

Kommentarer
Postat av: cornelia

mäster fotograf Cornelia :)

2010-02-25 @ 17:56:20
URL: http://myspacce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0