JAG ÄLSKAR ER ALLA ! ♥


CORNELIA
haha, jag kommer ihåg när du började i fyran. vi va helt galna du jag och nanna ! vi sprang ju runt på borden på lektionerna. och haha när vi hade sam som lärare, HAHA ! IKEA-bilen oxo när vi spelade pappas pizzeria typ 24/7. du är helt galen, rolig, snäll, omtänksam och allt bra man kan tänka sig. jag älskar dig Cornelia Samuelsson ! med hela mitt hjärta.

SAGA
i femman det va då vi började vara med varandra på riktigt. och även om vi inte har vart med varandra så mkt så har jag, vi minenen som aldrig kommer att glömmas bort ! jag avgudar dig med hela mitt hjärta. och du ska veta hur mkt jag älskar dig ! gurkan ♥ bananen, FÖRALLTID !

NORA
jag önskar att jag lärde känna dig tidigare ! haha, M: wii...wii..wii ?: huh ? M&N: AAAH ! haha ! varje gång jag är med dig så blir jag glad och haha vi tänker och gör ju alltid typ samma sak så vi måste höra ihop, haha. jag älskar dig redan Nora Dellgren och jag vill inget hällre ha dig i min framtid ! MSN.

NANNA
har känt dig i snart 7 år och jag hoppas på många fler år med dig. jag kommer ihåg när det bara va jag du och cornelia och vi hade alltid kul ! du är alltid glad skrattar väldigt mkt. jag älskar dig Nanna och kommer alltid att göra det vad som än händer ! du kan alltid lita på mig. för jag litar på dig.

OCH DET ÄR BARA NÅGRA AV MINA KOMPISAR JAG SKULLE KUNNA SKRIVA OM SÅ MÅNGA MER JAG ÄLSKAR !
OCH JAG TROR ATT NI VET VILKA NI ÄR. TACK FÖR ATT NI FINNS !

PUSS ! ♥


 

 

 


Kommentarer
Postat av: cornelia

naw, Matilda du e bara för söööt!

haha, jag kommer värkligen ihåg allt det där och det va så jävls kul:)

ses på måndag, ÄLSKAR DEJ! <3

2010-02-26 @ 20:08:31
URL: http://myspacce.blogg.se/
Postat av: nanna

ÄLSKAR DIG MATILDA <3

du är bra såå bäst <3<3

älskar dig av hela mitt hjärta !

2010-02-27 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0