FAN !

fan marlene !



marlene slog vad om att han sjöng "higher" men jag trodde man sjöng " i am" :( så hon ska få 1 krona av mig :(
dagen: skolan, tråkig som vanligt. efter så gick jag nanna och marre hem till corre :) vi körde BUZZ :D ( ett spel på TV:en ) funny funny, vi garvade väääldigt mkt :) sen på vägen hem tog marre och jag sällis haha vi jag sjöng typ hela vägen hem och det var så vi kom på det där med "i am" och "higher". får inte glömma pengar till imorrn nu då !

HUGS & KISSES ! <3

 


Kommentarer
Postat av: julia

haha jaa det var ju lite mitt fel att jag fick vänta men jag vågar inte väcka dig haha :) men jag måste bara säga jag älskar den stora bilden på dig vid headern du ör så jävla sööt :) <3

2010-02-08 @ 19:52:24
URL: http://knasbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0