IGÅR.

Igår åkte vi först skidor, vi åkte lite på toppen eller högt upp och där va det HELT vitt. ett tag åkte vi med Max, Hanna, Linnea, Emil, Anders, Olliwer, Issabel, Jarma, Sacha, Mia och hennes syrra :) ett helt gäng also ... men efter ett tag ramlade Oliwer och han bröt benet :S stackarn, men sen gick jag och Cornelia runt på åre torg. jag köpte typ bara en tjocktröja. Sen åkte vi hem och gjorde iordning oss och sen stack vi till Björn, Eva, Hanna, Basse, Alex, Johan. somvanligt så va Basse jätte rolig ( han är 5 år och skitrolig !) men det va faktiskt jätte roligt där vi skrattade typ hela tiden ! inga bilder från det men från skidbacken :D

jag, Cornelia och Alex i skidbacken.

såhär jävla vitt / dimmigt va det på i backen !

för några inlägg sen så skrev jag ju att vi hoppade från ett hopptorn och så här såg det ut fast den va typ dubbelt så uppblåst än nu :P

och det va här ifrån vi hoppade :) DET VA FETT KUL ! :D


men nu ska vi ut i backen, för det är sol :D

PUSS ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0