BASTA !

hej blöggish,
idag har det vart kööl. men när vi skulle hem åkte vi fel så vi va tvugna att gå jätte långt men skidor och allt och när vi kom fram till bilen så fanns det en bar som vi satte oss på och beställde dricka och det va så varmt så att jag kunde sitta i bara linne utan att få frysa ! och i backen skulle jag hoppa i ett jätte stort hopp och när jag är i lufen ser jag att det är stup rakt ner så jag kollar líksom ner samtidigt som jag tar upp knäna och då fick jag knäna vid ögat :'(

ser ni ?

haha :)


Nu ska vi gå och basta :D  toodles,

PÖSS ! ♥


Kommentarer
Postat av: saga corres syrra

ajj jädrans vad ont vad läskigt.Hoppas att det bli kul att ha lite BASTU PARTY!!! JIPPIJAJAJIPPIJIPPIJEJ! hälsa syrran :D

2010-04-05 @ 23:13:22
URL: http://myspacce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0