INTERNET HAR LAGGAT ...

Jaa, läs rubriken ... det har inte funkat på hela dan :/ men det har vart som vanligt idag = chill ;) juste ska berätta om olyckan i onsdags

det började med att jag går runt i lägenheten och efter ett tag börjar det lukta bränt. inte brand-bränt utan som om ngn har tänt en tändsticka ... men vi går runt och jag blev seriöst rädd när vi gick runt och kollar vart lukten kommer ifrån och först tror jag att det va nerifrån. men först så springer jag in till Gullan ( mitt marsvin ) och ser till att hon är okej. sen följer jag efter Hanna in i mammas rum och då ser jag att det brinner på säng kanten ! mamma hade glömt att stänga av lampan och det hade börjat brinna ! men iaf det gick bra men ändå läskigt (?!)

tillbaka till verkligeheten ;) jag och Alex har bråkat skit mkt idag ! han är bara för jobbig ibland, och mamma hade en kompis här :) men jag har typ bara kollat på TV och så har jag sett Maria Wern och det äger ! haha :D men nu ska jag nog ta ut Gullan och fixa iord mig och lägga mig.
till vänster har ni Busan ( dog för ett tag sedan ) och till höger Gullan
ÄLSKAR ER BÅDA !

GODNATT ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0